É MAIS QUE SOLUÇÃO
DE CHAMADA POR VÍDEO.
É SOLUÇÃO DE
VIDEOATENDIMENTO
É MAIS QUE UMA VIDEOCHAMADA.
É UMA SOLUÇÃO COMPLETA DE ATENDIMENTO POR VÍDEO!
Aplicativos de videochamadas são comuns hoje em dia. No entanto, nenhum deles foi projetado para tornar a gestão do atendimento ao cliente mais fácil e organizada.
Na DIGA, consideramos cada detalhe do atendimento ao cliente ao desenvolver nossa solução VIP, com o objetivo de simplificar, otimizar e encantar os usuários, sejam eles clientes, atendentes ou gerentes.
O QUE NOSSA SOLUÇÃO ENTREGA
• Maior agilidade no atendimento
• Menor tempo de operação para o atendente
• Informação organizada e rastreável
AUMENTO
NOS SERVIÇOS CONCLUÍDOS
ATÉ
ATENDIMENTO AO CLIENTE
É MAIS QUE INTERAÇÃO
A SOLUÇÃO COMPLETA
-
Mais agilidade
-
Menos custo
-
Solicitações de serviço na fila
-
Indicadores de desempenho
TUDO AO SEU ALCANCE.
IT’S MUCH MORE THAN SERVICE TRHOUGH VIDEO. IT’S VIP.
UNIQUE
EXPERIENCE
Your customer with a more humanized service, easy to use, with eye-to-eye contact and the convenience of being served from anywhere.
TRACEABILITY FROM BEGINNING TO END
From recording the service to automated registration of KPI, all the information can be consulted at any time, for analysis or auditing.
HIGHER TEAM PRODUCTIVITY
Conveniences such as sharing documents during the video service and the automated registration of KPI contribute for increasing the number of services concluded.
OPTIMIZED TEAM DISTRIBUTION
With the VIP solution, it’s possible to distribute your service team, focusing more attendants where there is a higher demand, without the need to physically relocation.
TRACEABILITY FROM BEGINNING TO END
From recording the service to automated registration of KPI, all the information can be consulted at any time, for analysis or auditing.
NEW
POSSIBILITIES
New possibilities such as virtual in-person attendant and service cabins are possible with the VIP solution, making service even more innovative.