top of page
VIP - proporcao fixa ingles.png

É MAIS QUE SOLUÇÃO
DE CHAMADA POR VÍDEO.

É SOLUÇÃO DE
VIDEOATENDIMENTO

É MAIS QUE UMA VIDEOCHAMADA.
É UMA SOLUÇÃO COMPLETA DE ATENDIMENTO POR VÍDEO!

Aplicativos de videochamadas são comuns hoje em dia. No entanto, nenhum deles foi projetado para tornar a gestão do atendimento ao cliente mais fácil e organizada.

Na DIGA, consideramos cada detalhe do atendimento ao cliente ao desenvolver nossa solução VIP, com o objetivo de simplificar, otimizar e encantar os usuários, sejam eles clientes, atendentes ou gerentes.

O QUE NOSSA SOLUÇÃO ENTREGA

• Maior agilidade no atendimento
• Menor tempo de operação para o atendente
• Informação organizada e rastreável

image.png

AUMENTO
NOS SERVIÇOS CONCLUÍDOS

ATÉ

ATENDIMENTO AO CLIENTE
É MAIS QUE INTERAÇÃO

adobestock_747430423.jpeg
VIP - proporcao fixa português.png

A SOLUÇÃO COMPLETA

  • Mais agilidade

  • Menos custo

VIP - tela desktop 2.png
  • Solicitações de serviço na fila

  • Indicadores de desempenho

  • Tempo de duração do atendimento

  • Tempo de espera

  • Envio e recebimento de arquivos

  • Gravação do atendimento

VIP - tela desktop 1.png

TUDO AO SEU ALCANCE.

Seleção de serviço

Interação por áudio e vídeo

Geração de ticket de atendimento e tempo de espera

Pesquisa NPS

IT’S MUCH MORE THAN SERVICE TRHOUGH VIDEO. IT’S VIP.

IC - VIP - Experiência diferenciado.png

UNIQUE
EXPERIENCE

Your customer with a more humanized service, easy to use, with eye-to-eye contact and the convenience of being served from anywhere.

IC - rastreabilidade.png

TRACEABILITY FROM BEGINNING TO END

From recording the service to automated registration of KPI, all the information can be consulted at any time, for analysis or auditing.

IC - Solução Integarda.png

HIGHER TEAM PRODUCTIVITY

Conveniences such as sharing documents during the video service and the automated registration of KPI contribute for increasing the number of services concluded.

IC - resdistribuição.png

OPTIMIZED TEAM DISTRIBUTION

With the VIP solution, it’s possible to distribute your service team, focusing more attendants where there is a higher demand, without the need to physically relocation.

IC - Produtividade.png

TRACEABILITY FROM BEGINNING TO END

 

From recording the service to automated registration of KPI, all the information can be consulted at any time, for analysis or auditing.

IC - inovação.png

NEW
POSSIBILITIES

New possibilities such as virtual in-person attendant and service cabins are possible with the VIP solution, making service even more innovative.

EVERY CASE IS UNIQUE. EVERY SOLUTION TOO.

We understand that, even being similar, every company has its own specific needs. That’s why we elaborate different settings that allow a variety of combinations between devices, to create the ideal solution to overcome your challenges.

bottom of page